blogg?

gud, jag har verkligen inte haft någon lust att blogga den senaste iden. vet inte om jag kommer att börja igen eller inte. det är ju ganska roligt trots allt. speciellt nu när våren äntligen börjar närma sig. man blir så himla mycket piggare och gladare när solen och värmen kommer.

dagen har i alla fall varit super. var och tränade med mamma vid elva i förmiddags och var sedan hemma och fikade för att sedan åka en sväng till ikea med andreé. jag är besatt av ikea och deras restaurang. :D

igår var jag och andreé på inflyttningsfest hos HHH, Håkan, Henrik och Henrik. Mycket trevlig kväll! Det blev dock en hemmafest, synd eftersom jag kände för att gå ut och dansa. Kvällen avslutades i alla fall på Mariedalskiosken med andreé:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0