Time for bed

Snart dags att hoppa ner i sängen och läsa lite kanske. Har haft en bra dag, dock ganska fullt upp. Var på ett superbra medelpass på friskis. Det var en ny tjej i min ålder som hade passeet. Hon gick på mingamla skola. det är alltid kul när man känner igen folk. Detta passet kommer jag garanterat gå på iegn. Därefter åkte jag hem till familjen och bara mös lite. Passade på att bada i deras badkar. Saknar att ha badkar här hemma. Nu är jag i alla fall hemma hos mig igen. Lång dag som vanligt. Jag är typ aldrig hemma när jag är ledig. Aja, sov så gott! PUSS



Har precis börjat läsa denna boken. Har inte kommit så värst långt, men den verkar bra tycker jag som typ aldrig läser böcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0