OM MIG!

Namn: Hanna Eva Rebecca Josefsson

Piercingar: Ett hål i var öra

Tatueringar: Inga, kommer nog aldrig att skaffa någon heller

Längd: 173 cm
Skostorlek: 37-38

Hårfärg: Brunt

Fräknar: Nä inga! Hade gärna velat ha:D

 

Kär? Jätte!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja i vårt sommarhus i Bohuslän året runt

Tycker du att du är attraktiv? Det går upp och ner

Dricker du? Saft, te, kaffe o cola light

Röker du? Har aldrig testat

Vilket schampo använder du? Sunsilk, men byter ofta.

Vilken parfym använder du? Gucci Rush 2 och DKNY gröna äpplen är mina favoriter just nu.

Vad är du rädd för? Döden

Gillar du att tvätta? Bläääää!

Gillar du berg- och dalbanor? JADÅ!

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Kommer inte ihåg

Filmen du köpte? Simpsons the movie till Andreé

Låten du hörde: Mina förldrar sitter o sjunger vid matbordet nu, fråga mig inte vad

Låten du laddade ner? Ingen

Personen du ringde? Andreé

Personen som ringde dig? Sophie

TV-program du såg? Let´s Dance

Person du tänkte på? Min lillasyster

 

 

Favorit…

Låt: Oj svårt

Sak att göra: Bada på sommaren

Sport: Truppgymnastik och friskisgympa

Dryck: Fun Light äpple päron

Kläder: Mysiga pjyamaser

Film: Föräldrarfällan

Bil: vet inte

Serie: Gossip girl kanske, tittar inte så mycket på tv. Kan inte sitta still


Har du någonsin…

Ljugit för någon? Jepp

Varit i slagsmål? Nix

Blivit arresterad? Aldrig, tack och lov

Träffat någon från internet IRL?
Nej


Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? ... Ingen faktiskt

Hjärtan brustet på grund av dig? ... Ett tror jag

Tjejer du kysst? Ingen

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Oj, det är ganska många

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Två kanske

 

Senaste…

Boken du läste? Sista sommaren med dig av Ann Brashares

Personen du fick e-mail av? H&M

Personen du fick brev av? Nordea

Personen du fick sms av? Sophie

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hmm, det var rätt längesen. Typ två veckor sen på skidresan. Men ska sova hos mammi o pappi inatt o äta där imorgon

Saken du köpte? Två par reastrumpor på Lindex

 

 

Vad har du gjort idag? Jobbat, jobbat, jobbat o promenerat lite

Brukar du svära mycket?
Knappt alls!

När stiger du upp på morgonen? Är ganska morgonpigg

Vad har du på dig? Beiga chinos från MQ och svart tröja från Monki

Vad ska du göra ikväll? Sooova, skulle egentligen ut men orkade inte.

Vad är du allergisk mot? Gatingar

Använder du hårspray? Nästan var dag

Kan du stå på händer? Yes box, är gammal gymnast

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Jaa, speciellt dansk ketchup. Ni vet sån där man får till pölse:D

Är du glad nu? Jadå!

Var du glad igår? Glader

Vad dansar du till? Allt utom rock

Stockholm är… ? Stort, besöker det gärna, men vill inte bo där

Göteborg är… ? Superhärligt. Gillar det starkt. Min slökt bor där.

Kan du sjunga? Medelmåtta tror jag.

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? Frankrike, England, Grekland, Australien.. det finns många

Taget från http://rebeccacecilia.blogg.se/.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaha...jag var ju inte med på skidresan :(

2010-01-21 @ 21:20:09
URL: http://fiabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0