Bikramyoga!

Igår var jag, mamma och min lillasyster och testade något som kallas för bikramyoga. Detta innebär att man utövar yoga i ett rum där det är ca. 40 grader varmt. 90 minuter höll passet på, vilket var en aning för länge för en nybörjare. Värmen gjorde att man svettades som en galning, hade svårt att andas, mådde illa.. ja det var nästan en nära döden upplevelse. Efter passet som kändes som en evighet var jag helt slut. Nu i efterhand känns det faktiskt skönt och som att det verkligen gjorde nytta för kroppen. Jag kanske till och med testar ytterligare en gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför bloggar du inte längre:(? kom igeen, blogga!!

2010-02-08 @ 15:07:18
Postat av: Cattis

Håller med föregående talare. Det är lite dålig aktivitet här nu! :)

Åh bikramyoga vill jag gå på. Hade varit supernice. Jag är ju van vid att träna i minst 30 grader så det bör ju inte vara några problem hihi! Var gick du ngnstans???

Hur går det med boken föresten? Läst ut den än?

Kramar

2010-02-09 @ 22:02:16
URL: http://caatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0