Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag har firats framförallt med pojkvännen, men även med familjen nu under kvällen. Jag vaknade tidigt i morse(som vanligt) så sprang ner till Hemköp för att köpa lite bullar. Därefter fixade jag en supermysig frukost med bullar, gröt, te m.m.

Efter frukosten bar det av till Friskis för ett superroligt medelpass med en lite halvgalen gympainstruktör. Tänk så mycket lättare det är att träna med bra musik. Efter träningen åkte jag och fikade med min lillasyster för att sedan åka hem och fixa lite god middag till mig och Andreé. Det blev kyckling med klyftpotatis, sås, sallad och lite vin där till. MUMS!

Nu ska jag dricka upp min Cola o sen hoppa i säng.

Sov gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0