Värme och sol



Jag hittade en härlig bild från i somras. Jag ligger i båten i väntan på att åka ut till en ö för att sola och bada med familjen. Sen man ställde om klockan förra helgen har det varit så otroligt mörkt, grått och trist ute. Jag längtar till solen och värmen igen. Men om drygt två veckor bär det av till Egypten med mamma och mormor. Ska bli så härligt. Denna gången åker vi till Sharm el Sheik där vi inte varit tidigare. Jag gillar verkligen Egypten, har varit där tre gånger tidigare. Standarden känns generellt väldigt hög i hotellområdena. Dock finns det nästan ingen shopping och det är ju verkligen inte ett partyställe. Egentligen är det kanske lite sent att åka så sent i november, men det var den enda tiden som passade oss alla. Tror att det är ca. 27 grader i slutet av november, så det räcker ju gott och väl.

Nu ska jag ta bussen och träffa Malin en liten stund. Hon fyllde år i går så vi ska fira det tillsammans med en liten brunch någon dag.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv: Den är från granit! :) Åh kul. Vad skriver du om då i bloggen? ^^ <3

2009-11-03 @ 13:07:50
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: favoritmamma

Idag har du varit flitig på bloggen, ska bli kul om det tempot håller. Kul att följa dig. Puss o kram

2009-11-03 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0