TOP SHOP



På onsdag är både jag och Andreé lediga så då tänkte vi faktiskt åka till Nova Lund. Jag har nästan aldrig shoppat i Lund då malmö har ganska mycket mer affärer än Lund. Men på Nova finns faktiskt Top Shop. Malmö har faktiskt ingen Top Shop, tro det eller ej. Det hade varit en hit för det köpcentra i Malmö som hade öppnat ett Top Shop. Här är i alla fall några fina underkläder och sovplagg jag hittade på deras hemsida.

Nä nu ska jag faktiskt ut och gå en runda. Fastnade ju här vid datorn med min mumsiga julmust. Julkänsla!!


Kommentarer
Postat av: LYDIA

Vilka söta trosor/shorts/hotpants/vad-det-nu-är! Haha xD Dom var fina iallafall^^

2009-11-09 @ 19:39:45
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0