Nova Lund

Nu har vi kommit hem från Nova. Det blev en lång runda. Vi åkte vid halv elva och kom hem vid tre. Särsklit mycket shopping blev det dock inte. Andreé hittade en tröja och en väska som han la undan i några timmar, men i bilen på vägen hem kom vi på att vi helt glömt bort det. :D Typiskt mig! Mysigt var det i alla fall att få lite tid med Andreé så är mitt i veckan. Jag jobbar ju hela nästa helg igen. tråkigt!!

Tyvärr fanns inga av de grejer jag hade tittat ut på TOP SHOPs hemsida i affären. jag får väl beställa hem dem istället.

handlade denna bh:n fast i en vanlig modell, samt dessa trosor på HM.

Handlade denna bh:n, fast i vanlig modell, samt dessa trosor på HM.





Provade denna fina tröja på TOP SHOP. Den var dock lite för kort framtill. Synd! Den fick stanna kvar i affären.



Andreé smygfotade mina fötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0