kväll

fy vad trött jag är.. idag igen:D simon och andreé sitter och kollar på tv, skrattar och har sig. simon bor i karlstad med sin flickvän annars, men är nere i malmö nu för att hälsa på familjen och så. vi saknar honom här nere i malmö.. usch, jag har bara degat hela kvällen. druckit lite glögg, suttit vid datorn och kkollat i lite gamla tidningar. förresten hittade vi ett jättesnyggt tidningsställ idag på bolagret. kan användas som vinställ med. hade passat super här i lägenheten. ska ta lite bilder på lägenheten så småningom.

nu ska jag i alla fall snart sova, sen blir det jobb 8-17 imorgon. sov gott!!


Bild från sommaren 09.


Kommentarer
Postat av: malin

hej hannapanna! hoppas allt är bra med dig =) glömde ju svara på ditt sms.. tror jag kan en stund på lördag kanske då efter 14! du kan komma bort till mig innan du ska hem till dina föräldrar ju :) PUUUSSS

2009-11-12 @ 17:48:11
URL: http://elakamalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0