hemma

Nu är jag hemma från egypten igen. Vi har verkligen haft en härlig resa. Mycket vila, sol och bad. En vecka känns precis lagom för en solsemester. Längtade till och med lite hem de sista dagarna. När jag kom hem hade min underbara pojkvän förberett massa fina saker. Bland annat hade han köpt blommor, smoothie från från det nya fiket redfellas juicebar i malmö som jag pratat om i typ en månad och köpt en superfin gammerosa halsduk till mig. skönt att vara hemmaigen, trots det trista vädret. snart kommer lite fina bilder från resan upp.


Bild från sommaren 09.

Sitter hemma hos mamma o pappa o tittar på idol. Vi har nyss ätit lite god kvällsmat i form av gravad lax, sill, rostebröd, räkor ch massa annat gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0