hallåhallå

godmorgon! ännu en ny dag. sitter här ch dricker lite te, maos lilla rökta heter det. mums! ska strax göra mig i ordning för att fixa lite grejer. kanske blir en runda till ikea idag igen. Vi letar efter en lång list skulle man kunna säga, som vi ska sätta upp på väggen och ha ljus på. vi hittade en igår, men där fick inte våra iittala-ljusstakar plats. typiskt!

förkyld har jag blivit också. inte så konstigt när man har sjuka kunder runt omkring sig hela dagarna. fast man blir faktiskt immun efter ett tag.

ha det så bra så hörs vi senare! puss o kram






Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Vad kul att du börjat blogga sis! Jag köpte en ny tavellist på Ikea häromdagen, Ribba heter den och den var mkt längre än den vi har nu och finare. Kostade 199 kr tror jag. Ses på söndag på Diddes kalas! :) Kram

2009-11-06 @ 20:21:16
URL: http://fiabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0