God Morgon!

Nu bär det snart av till jobbet igen. Börjar klockan åtta. Sista dagen innan Egypten. Gud vad skönt det ska bli. Har packat det mesta igår kväll. Tänkte att jag inte skulle ta med mig för mycket grejer för en gångs skull, men väskan verkar bli precis lika full denna gången som den brukar:D Hoppas på fint väder med mycket sol och bad trots att det inte är riktigt säsong.


Mitt friskiskort gick ut i fredags, men jag tänkte försöka vänta ett bra tag med att köpa ett nytt. Tänkte att det kan vara skönt att vila från träningen ett tag. Jag har ju trots allt tränat konstant sen jag var typ fem. Kanske kan försöka promenera till jobbet på morgonen istället. Hinner dock inte idag. Bilden är från Pildammarna när jag var på bäg till jobbet i lördags.
Ha en superbra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0