Food

Nu har jag nyss gjort fin fina och väldigt goda kycklingsallader här hemma. Skönt med en pojkvän som inte vägrar sallader. I dem hade jag
sallad
gurka
coctailtomater
paprika
purjolök
avokado
och kyckling som jag stekte i olivolja, soja, balsamvinäger och peppar.



Mums fillibabba!!



Och så blev det lite julmust light till det förstås. Riktigt juligt! Jag fick en sån härlig julkänsla i magen i morse. Så fort jag hade vaknat gick jag upp och tände levande ljus i hela vardagsrummet, tog med mig täcket och satt där alldeles ensam framför tv:n och nyhetsmorgon. Så himla mysigt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Heej hanna :)

Kul att hitta dig!

usch ja, då är du den 7e som blivit sjuk efter.. alla verkar bli det!

krya på dig iaf!

kram malin

2009-11-11 @ 21:04:51
URL: http://malinanderssons.blogg.se/
Postat av: Malin

Heej hanna :)

Kul att hitta dig!

usch ja, då är du den 7e som blivit sjuk efter.. alla verkar bli det!

krya på dig iaf!

kram malin

2009-11-11 @ 21:06:38
URL: http://malinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0