...



Hej hej!!
nu är jag hemma igen. har hunnit med en liten runda med mamma i stan. hittade en superfin kjol på Sisters, men det får vänta lite. Sen handlade vi ciabatta på di penco. har ni ätit dom? nog den godaste ciabattan jag smakat. mamma brukar köpa med sig pesto o sånt där ifrån. sen åkte vi i alla fall hem till kulladal och gjorde oss vars en cappucino i mamma o pappas nya kaffemaskin. smakar precis som på café. efter detta cyklade jag iväg och tränade danspasset på friskis. riktigt kul var det, trots att jag blev lite anfådd på grund av min förkylning. men, men nu blir det vila från träningen minst hela helgen.



Nu måste jag hoppa in i duschen. har precis varit nere på gatan och beställt kycklingsallad till mig och pizzor till andreé och petter som kommer hit snart så jag måste hämta maten vid sju. sen ikväll blir det förhoppningsvis lite förfest här och kanske utgång. vi får se!! hörs senare!
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0