Resan

Gud vad jag längtar tillbaka till värmen. Vi har haft en underbar resa med väldigt mycket vila, sol och bad. För det mesta besökte vi med olika stränder, solade och badade. Det gällde att man var på stranden ganska tidigt efetrsom solen går ner så himla tidigt så här års.


Det finns ju inte så himla mycket shopping i Egypten, men jag köpte i alla fall denna fina blusen i egyptisk bomull och en herrklocka som jag lyckades pruta ner riktigt bra. Har aldrig prutat tidigare.


Balkongbilder!



Det blev mycket sol och bad. Bland annat en snorklingsutflykt med mamma till Ras Mohammad. Vi hade en helt underbar dag.

Nä nu ska jag äta frukost. Får lägga upp fler bilder från resan senare.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0