kaos

hallå! sitter hemma hos mamma o pappa o dricker kaffe. usch vad det tog emot att gå upp redan klockan sju i morse. vi hade i alla fall väldigt kul igår. kom hem vid tretiden.

idag har jag först jobbat lite, sen gick jag och andreé en runda i stan. jag fick ett par curlingkängor av honom i julklapp, men behövde en annan storlek. problemet är bara att alla sådana skor är slut i typ hela sverige och det verkade inte som att de skulle få in fler. vad ska jag nu göra:(

i alla fall såvar det typ kao i stan. alla var som galna och knuffade på varandra. det blev en fika och en bakad potatis för andreé på Grafitti. sen bar det av hemåt.

nu ska jag nog lägga mg en stund i soffan och dega. Det är jag värd:D
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0