JUL JUL JUUL

Wihooo! Idag är det julafton. Mamma och jag var uppe tidigt för att cykla bort till friskis och svettis där de har julaftonspass:D flitigt, men kul! Nu har jag precis käkat lite julagröt och sitter och småtittar på Babe som går på tv nu. Snart kommer alla mina fina storasystrar, pojkvänner och bebisar för att fira jul med oss. Ska bli så mysigt! Andreé kommeräven hit en litenkortis såhan kan få sina klappar av mig. Han fyllde år i söndagsså det blir dubbelt upp med paket för honom.
Ha en supergod jul och ät inte förmånga köttbullar:D


Bild från Andsreés kalas som vi hade i söndags. Jag hade bakat Leilas mjuka pepparkaka med lingongrädde:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0